هفت مصدوم در تصادف ۲ پراید در جاده قوچان به چناران آدم ربایی میلیاردی در تهران و رها کردن گروگان در مازندران دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق کشور و عامل شهادت دو پلیس ۲ کشته و مصدوم در تصادف خودرو سواری با موتورسیکلت در شهرستان فیروزه (۶ مرداد ۱۴۰۳) برخورد بنز ‌ده‌تن و یک دستگاه سواری ۲۰۶ حادثه آفرید (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعرض راننده شیطان‌صفت به دختر جوان فرار دختر نوجوان با مرد سابقه‌دار الزام به استفاده از سامانه تعیین اجاره بها در مشهد | ۱۷ مشاور املاک متخلف پلمب شدند (۶ مرداد ۱۴۰۳) «هگمتانه» ثبت جهانی شد (۶ مرداد ۱۴۰۳) فردا یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) هیچ ازدواج و طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد کاسبی با تب دنگی! وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز می‌شود؟ چگونه از گرمازدگی پیشگیری کنیم؟ اقدامات اورژانسی در زمان گرمازدگی کدام است؟ هواشناسی هشدار داد؛ تشدید رگبار و رعدوبرق در ۱۳ استان و احتمال وقوع سیلاب در هفته جاری (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی خراسان‌رضوی در روز یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) حکم اعدام پرستار قلابی به زودی اجرا می‌شود ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تمدید شد + جزئیات نتایج آزمون سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳) آزار و اذیت شیطانی زن جوان در پوشش مسافرکشی در پایتخت (۶ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش معاون بیمارستان امام رضا(ع) به تخریب بنای قدیمی بیمارستان| مجوز‌های لازم را داشتیم

  • کد خبر: ۱۸۳۰۹۵
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
واکنش معاون بیمارستان امام رضا(ع) به تخریب بنای قدیمی بیمارستان| مجوز‌های لازم را داشتیم
معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان امام رضا(ع) درباره تخریب ساختمان رادیولوژی این بیمارستان گفت: مجوزهای لازم از سازمان میراث‌فرهنگی و شهرداری با شرط حفظ بنای ظاهری بخش اخذ شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون توسعه مدیریت و منابع مجتمع درمانی امام رضا(ع) مشهد درخصوص تخریب بخشی از بیمارستان امام رضا(ع) توضیحاتی ارائه کرد.

دکتر علیرضا مسلم درخصوص تخریب بخشی از بیمارستان امام رضا (ع) مشهد  عنوان کرد: با توجه به نیاز شهر مشهد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای ارائه خدمات با کیفیت به بیماران پیوندی و همچنین به دلیل جلوگیری از اعزام بیمار به تهران و یا خارج از کشور و صرف مبالغ هنگفت درمان(به ازای هر بیمار بالغ بر ۳۰۰ هزار دلار در خارج از کشور) تصمیم به اجرای احداث بخش پیوند مغز استخوان در مجتمع درمانی امام رضا(ع) گرفته است.

وی ادامه داد: بیماران بستری در بخش‌های پیوند به علت حساسیت بالایی که دارند مستلزم داشتن فاصله با سایر بیماران و دیگر بخش‌ها هستند و طبق کارشناسی‌های انجام شده بخش رادیولوژی این مرکز به عنوان مناسب‌ترین مکان برای احداث بخش پیوند در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انتخاب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع مجتمع درمانی امام رضا(ع) مشهد با اشاره به اینکه ساختمان رادیولوژی بیمارستان امام رضا(ع) از سال ۹۶ تخلیه و تمامی تجهیزات آن به ساختمان جدید منتقل شده بود، خاطرنشان کرد: مجوزهای لازم از سازمان میراث‌فرهنگی و شهرداری با شرط حفظ بنای ظاهری بخش اخذ شده و دانشگاه علوم پزشکی مشهد با رعایت تمامی شرایط اقدام به نوسازی و مرمت این بخش نموده است.

وی افزود: ساختمان رادیولوژی قدیم متعلق به ساختمان اصلی نیست و پس از انقلاب اسلامی بنا شده و تنها در معماری ظاهری مشابه ساختمان اصلی است. بیمارستان امام رضا(ع) که دارای معماری اصیل ایرانی است با همکاری سازمان میراث فرهنگی به ثبت ملی رسیده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->